Main menu

Forum


icagenda joomla

  • smits
  • smits's Avatar Topic Author
  • New Member
  • New Member
More
9 years 3 months ago - 9 years 3 months ago #8714 by smits
icagenda joomla was created by smits
Net gratis versie geïnstalleerd in joomla 3.x om te testen of alles goed werkt om daarna de volledige versie te kopen.

Ziet er prima uit, maar ik krijg icagenda niet op een bepaalde pagina te zien.
Ik kan deze alleen middels een positie toekennen waardoor deze dan op de hoofdpagina te voorschijn komt.

ik heb groepen aangemaakt en een event die live zijn inclusief icagenda live gezet.
Ik wil de agenda maar op 1 pagina zetten en dan ook nog eens in een kader die al voor gedefinieerd is.

even de simpele uitleg: op de site staat ergens in het menu een koppeling naar een agenda. op deze pagina staan 3 kaders waarvan de icagenda in het middelste kader moet komen te staan.

Ik zie nergens hoe ik de agenda aan 1 artikel kan toevoegen op mijn website waarbij ik dan ook nog zelf aangeef waar op de pagina.
ik had ook een foutmelding maar deze heb ik opgelost door een video te volgen.
Last edit: 9 years 3 months ago by smits.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • smits
  • smits's Avatar Topic Author
  • New Member
  • New Member
More
9 years 3 months ago #8729 by smits
Replied by smits on topic icagenda joomla
bedankt voor de snelle reactie..
Inmiddels zelf zitten rommelen :( en uiteindelijk gevonden hoe ik in ieder geval de agenda op 1 bepaalde pagina krijg.

stap 1: geef in de basisinstellingen de juiste positie (pagina aan waar deze moet komen)
stap 2: geef ook aan welke pagina het moet komen (bijv: kalender)

Er zijn nu alleen nog wel een paar kleine punten die ik nog opgelost zou wilken zien:

1) thema wijzigen (lukt nog niet)
2) ik zie nu alleen de hele agenda start januari 2015, maar ik wil daaronder als het kan ook alle evenementen onder elkaar zien om er zo ook doorheen te scrollen
3: na het installeren van juiste taal packet zie ik nog echt heel veel engelse woorden staan in de agenda of bij het registeren. Hoe kan dit verholpen worden?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • cortooms
  • New Member
  • New Member
More
9 years 3 months ago #8731 by cortooms
Replied by cortooms on topic icagenda joomla
Hoi,

ik ben zelf pas een maand met ICagenda bezig (de gratis versie). Joomla gebruik ik al vanaf versie 1.0.

Als ik zo jouw vragen bekijk dan hebben ze voornamelijk te maken met standaard Joomla functionaliteit. Met name de vragen over het plaatsen van de modules. Maar deze heb je nu zelf kunnen oplossen.

Over de punten die nog over zijn:
1) Om een lijst van evenementen te tonen, maak je een menu-item in je menu naar het component ICagenda. In het menuitem kun je bij de opties aangeven welk thema je wilt gebruiken.
Indien je het thema voor je module "ICagenda Calender" wilt wijzigen, dan geef je dat daar bij opties van de module aan. In de gratis versie zitten overigens slechts 2 thema's, "Default" en "IC_rounded".
2) Klinkt als de wens om de module "Module iC event list" te willen gebruiken. Deze zit niet in de gratis versie.
3) Ik heb vrij weinig Engelse woorden (nagenoeg geen). Als ik jou was, dan zou ik het taalpakket nog eens opnieuw installeren. Te downloaden vanaf www.joomlic.com/en/translations

Succes

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.226 seconds

Follow Us

Create your Joomla templates with Template Creator CK

acymailing logo new